Mikä on Fiksuposti?
Tältä sivulta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.
Kuinka Fiksuposti –palvelunne toimii?
Ottaessanne Fiksuposti -palvelun käyttöönne, annatte sähköpostiosoitteen, johon lähetämme kaiken skannatun postin. Mikäli teille tulee postia, joka tulee jälleenlähettää teille, pyydämme teiltä sitä varten osoitteen. Palvelumme perusmaksu maksetaan palvelun käyttöönottovaiheessa ja lisähintaiset ominaisuudet aina niitä käytettäessä.
Saanko postini myös lomalla?
Kyllä saat. Palvelumme on käytössäsi vuoden jokaisena päivänä, kun postia jaetaan. Saat aina postisi ilmoittamaasi sähköpostiin. Myös lomalla.
Kun saan maksuvälineen postissa, skannaatteko senkin minulle?
Emme. Kaikki paperinen tulee skannattuna A4-standardin mukaisesti. Kaikki posti, joka sisältää jotain skanneriin sopimatonta, jälleenlähetetään sinulle.
Saan postissa mainoslehtisen, tuleeko se kokonaan skannattuna minulle?
Ei. Ilmiselvissä mainosposteissa skannaamme sinulle vain mainoksen etusivun, jonka jälkeen voitte itse päättää lähetyksen jälleenlähetyksestä, skannauksesta tai kierrätykseen sijoittamisesta.
Kuinka nopeasti skannaatte lähetykset saapumisesta laskien?
Skannaamme kaikki lähetykset niiden saapumispäivänä.
Voinko noutaa postit itse?
Kyllä erikseen sovitusti. Lähtökohtaisesti skannaamme ja jälleenlähetämme sinulle kaiken toivomasi.
Saako teiltä postiosoitteen?
Kyllä saa. Saat tyylikkään, virallisen osoitteen, jonka voit ilmoittaa sidosryhmillesi ja käyttää kaikessa yrityksesi viestinnässä.
Saako teiltä myös käyntiosoitteen?
Ei saa. Tämä ei kuitenkaan ole pakollinen yrityksille tai yhteisöille.
Kuinka puhelinpalvelunne saa käyttöön?
Puhelinpalvelun saa käyttöön pyytämällä. Näin saatte meiltä oman yritysnumeron käyttöönne ja sovimme puhelinpalvelun järjestelyn käytännöistä.
Onko puhelinnumero, jonka teiltä saan vain yritykseni käytössä?
Kyllä on. Yritys numerot ovat aina yksilöllisiä, joten ne voi myös laittaa yrityksen verkkosivuille, käyntikortteihin ja muihin materiaaleihin. Numerosta vastataan vain yrityksesi nimellä.
Onko puhelinpalvelunne käytössäni myös lomalla?
Kyllä on. Palvelumme on käytössäsi vuoden jokaisena arkipäivänä. Voit itse päättää kuinka puhelut ohjataan kulloinkin. Lomallakin puheluihisi vastataan puolestasi, jos näin haluat.
Saanko palvelustanne yritykseni käyttöön oman postiosoitteen?
Kyllä saat. Postiosoite on yrityksesi käytössä heti. Voit virallisesti muuttaa ytj.fi osoitemuutospalvelussa osoitteen yrityksesi postiosoitteeksi. Näin kaikki posti osaa perille. Mikäli sinulla on ollut aikaisemmin toinen osoite käytössä, kannattaa tehdä myös väliaikainen postinsiirto sekä ilmoitus osoitteenmuutoksesta omalle asiakas- ja yhteistyöverkostolle.
Mitä skannatuille asiakirjoille tapahtuu, kun ne on skannattu?
Skannauksen jälkeen odotamme, että olette vastaanottaneet asiakirjat, jonka jälkeen tuhoamme alkuperäisen paperiaineiston 72 tunnin päästä. Asiakirjat säilytetään maksimissaan 3 kuukautta.
Jos haluan joltain tietyiltä tahoilta saapuvat asiakirjat alkuperäisinä skannauksen lisäksi, kuinka saan ne?
Kanssamme on mahdollista sopia, jos joltain tietyiltä lähettäjiltä tulevat materiaalit halutaan aina myös alkuperäisinä. Tai vain alkuperäisinä. Esimerkkinä viranomaisposti.
Kuukausihintaanne kuuluu 5 skannausta (A4). Tarkoittaako tämä sitä, että 5 kappaletta A4 kokoista, yksipuolista skannausta kuuluu kuukausihintaan?
Kyllä tarkoittaa.
Onko palvelu vain yritysten käyttöön vai onko mahdollista ottaa palvelu käyttöön myös yksityishenkilönä?
Kyllä on. Palvelu on mahdollista ottaa käyttöön myös yksityishenkilönä. Huomioithan kuitenkin, että palvelun hinnasto on yrityksille suunnattu ja siten ilman arvonlisäveroa. Palvelumme hintaan lisätään siis kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.
Onko palvelu mahdollista saada yhdistyksen käyttöön?
Kyllä on. Palvelu on mahdollista ottaa käyttöön myös yhdistykselle. Mikäli yhdistys ei ole arvonlisäverovelvollinen, ei yhdistys kuitenkaan voi hyödyntää veroetua. Myös yhdistyksille tarjoamme kaikki palvelumme.
Pyydä maksuton kartoitus
tai kysy lisää palveluistamme
Fiksuposti
3335814-8
PL 13
00561 Helsinki
+358 2 48092462
asiakaspalvelu@fiksuposti.fi